" صابر" در "ستایش 2" اتفاقات جالبی را رقم می زند

" صابر" فردوس در "ستایش 2 " اتفاقات زیاد و باورنکردنی را رقم می زند

" رامسین کبریتی" بازیگر نقش " صابر" در سریال " ستایش" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص سری دوم این مجموعه گفت: طبعا ستایش 2 دنباله ی سری اول این مجموعه است و روند قصه‌ی آن با گذشت 20 سال به زمان حال بر می گردد.
 
وی افزود: یکسری اتفاقات و جریانات در ادامه فصل اول این مجموعه رخ می‌دهد که جذابیت‌های خاص خودش  را دارد.
 
وی در خصوص نزدیکی نقش " صابر" به شخصیت واقعی خود اظهار داشت: کاراکتر صابر به هیچ وجه به شخصیت واقعی من نزدیک نیست و بسیار فاصله دارد.
 
 وی در خصوص پرداخت قصه در سری دوم به " صابر" بیان کرد:  " صابر" در حال  حاضر فرزند " حشمت فردوس" است و طی اتفاقاتی که به وجود می آید " صابر" دست به خیلی از کارها می زند.
 
" کبریتی" عنوان کرد: به طور طبیعی با توجه به وقفه‌ای که بین ستایش 1 و سری دوم آن افتاده شاید در ارتباط  مخاطب با آن تاثیر گذار باشد ولی توجه مخاطبان نسبت به سری اول و  پیگیری آنها برای  ساخت سری دوم این امیدواری را می دهد تا سری دوم هم با استقبال روبرو شود.
 
 وی تصریح کرد: سری دوم با توجه به درایت " سعید مطلبی"  نویسنده‌ی مجموعه این جذابیت را برای جلب مخاطب خواهد داشت.
 
وی در خصوص سختی ایفای نقش " صابر" با  توجه به تفاوت سنی آن با خود  اظهار داشت:  بازیگری همین است که گاهی 20 سال مسن تر و گاهی  جوان تر از سن خود بازی کنید اما در کنار  پیشکسوتی مثل داریوش ارجمند، این سختی را احساس نمی‌کردم مسئولیتم شاید زیاد بود اما  سعی خود را برای ایفای نقش انجام دادم امیدوارم  نتیجه‌ی مثبتی را در برداشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گیتی
۲۱:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
واسه این که پری سیما رو بگیری بد جس نباش
آخرین اخبار