جلسه شورای اسلامی استان تهران که با حضور جمعی از مسئولین در محل فرمانداری ملارد برگزار شد در هنگام صرف ناهار با اقدامی جالب همراه شد که خنده شعف و استقبال مسئولین را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  جلسه شورای اسلامی استان تهران که در محل فرمانداری شهرستان ملارد با حضور جمعی از مسئولین همچون نماینده مردم شهریار، ملارد وقدس در مجلس شورای اسلامی فرماندار و امام جمعه ملارد، اعضای شورای اسلامی استان تهران و برخی دیگر از مسئولین محلی، منطقه‌ای،  شهرستانی و استانی برگزار شد در هنگام صرف ناهار و پذیرایی از میهمانان و مسئولین حاضر در جلسه،‌با اقدامی جالب همراه شد که خنده،  شعف و استقبال گرم مدیران و روسای را به همراه داشت.
 
پیاز و سیر، ترشی، دیزی سنگی به همراه نان سنگک به منظور پذیرایی از میهمانان از سوی میزبانان این مراسم اقدامی جالب بود که در نوع خود در برگزاری جلسات و همایش‌های رسمی، منحصر به فرد به نظر می‌رسد.
 
اگر چه ترتیب دادن این نوع از پذیرایی و روند تهیه، عرضه و چینش این غذای سنتی و اصیل ایرانی و همراه نمودن دسرهای خاص این نوع غذا همچون ترشی،  سیر، پیاز و... در مقایسه با غذاهای که به صورت معمول  در مراسم رسمی سرو می شود دشوارتر است؛ اما در نوع خود اقدامی قابل تقدیر و تحسین بر انگیز به شمار می‌رود که علاوه بر ایجاد فضایی غافلگیرانه، شاد و ‌مفرح برای میهمانان، در حفظ و تقویت سنت و فرهنگ اصیل ایرانی در سطوح رسمی و قانونی،‌قابل توجه و حائز اهمیت به شمار می‌رود.
گزارش: ناصر رمضانی









برچسب ها: جلسه ، استانی ، سرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۵:۴۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
منم می خوام تو جلسات شورای اسلامی استان شرکت کنم.
آخرین اخبار