تاجر بزرگ خودرو‌های لوکس در پایتخت زمانی که از خیانت همسرش آگاه شد، پس از شکایت از وی دچار دردسر‌های بزرگی شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته یک مورد تهدید با اسلحه در خیابان شریعتی در یک ساختمان تجاری به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام شد.

ماموران سریعا در محل حاضر شدند و با بستن راه‌های فرار و همچنین رعایت کلیه نکات ایمنی با هشدار به افراد مسلح وارد ساختمان شدند.

این اسلحه کشی که در اتاق رئیس شرکت صورت گرفته بود با مداخله پلیس و مذاکرات با افراد مسلح که یک خانم و آقا بودند بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی به پایان رسید.

پس از انتقال دو متهم به کلانتری 124 قلهک رئیس شرکت که از تاجران بزرگ خودروهای لوکس در پایتخت بود به ماموران مراجعه کرد و اظهارداشت: چندی پیش متوجه شدم همسرم با خیانت به من و با همکاری وکیل شرکت قصد دارد از طریق مدارک و اسناد خودروهای بنده از مردم کلاهبرداری کند.

وی ادامه داد: من با این اقدام همسرم مخالفت کرده و بلافاصله از طریق مراجع قضایی از همسر و وکیلم شکایت کردم و هم اکنون نیز شکایت من در حال رسیدگی است.

شاکی افزود: در این میان همسر بنده وقتی متوجه شکایت من از وی و وکیل شد، دقایقی قبل به همراه وکیل وارد محل کار بنده شده و پس از حضور به دفتر کارم با تهدید اسلحه قصد اخاذی و سکوت من را در برابر اعمال مجرمانه خود داشته‌اند که خوشبختانه با حضور به موقع پلیس به هدفشان نرسیدند.

گفتنی است، بازجویی از دو متهم کماکان توسط کارآگاهان نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه دارد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
عاقبت پول حرام بهتر از اين نميشه
تازه اين براي اين دنياست
پولي كه هزاران حق افراد ديگر درش هست