رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه دوستی های خیابانی را از علل اصلی گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا امینی بعد از ظهر روز گذشته در همایش دانشگاه پاک که در تالار علامه امینی دانشگاه آزاد کرمانشاه بر گزار شد اظهار داشت: امروزه ماده مخدر به یک صنعت سودآور برای عده ای افراد سود جو تبدیل شده است.

وی افزود: افرادی که در حوزه مواد مخدر به هر نحوی فعالیت می کنند، کسانی هستند که رفتار های ضد اجتماعی را از خود بروز می دهند، رفتار آنها پرخاشگرانه است و تسلطی بر رفتار خود ندارند.

امینی عامل اصلی گرفتاری جوانان در دام مواد مخدر را دوستی های خیابانی عنوان کرد و گفت: طبق بررسی های انجام شده 50 درصد این دوستی ها منجر به اعتیاد در میان جوانان می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کسانی که گرفتار مواد مخدر شده، خود را از ادامه تحصیل محروم می کنند، خاطر نشان کرد: از تبعات روی آوردن به مواد مخدر، بی توجهی به قوانین و مقررات، به وجود آمدن استرس زیاد در فرد و یاس و نا امیدی است که باید با جدیت نسبت این مسئله اقدام کرد.

امینی در پایان ورزش را یکی  از راه های مقابله با پدیده شوم اعتیاد دانست و گفت: به وجود آمدن اختلالات قلب و عروق، هپاتیت ها، بیماری هایی همانند ایدز، آشفتگی های خانوادگی، افزایش خشونت و طلاق و متارکه از جمله آسیب های ناشی از مواد مخدر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اعتیاد ، ختم ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار