گودرزی گفت: با توجه به آغاز ثبت نام برای دریافت وام شهریه مهلت دریافت این وام تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

منصور حبیب‌پور گودرزی معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با تایید لیست دانشجویان متقاضی برخی دانشگاه‌ها و گزارش گیری معاونت تسهیلات صندوق و ارسال لیست به معاونت پشتیبانی و مالی صندوق جهت پرداخت وام‌های دانشجویی، فرآیند پرداخت تسهیلات نیمسال دوم آغاز گردید. 

وی ادامه داد: دانشجویان تا ۲۰ اسفندماه فرصت دارند که جهت دریافت "وام شهریه" ثبت نام کنند و به محض اینکه لیست متقاضیان وام شهریه دانشگاه‌ها به "صندوق رفاه دانشجویان" ارسال شود فرایند پرداخت آغاز می‌شود. 

گودرزی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه میزان این وام‌های دانشجویی چقدر است، اظهار داشت: مقدار وام شهریه براساس مقطع تحصیلی متفاوت است به عنوان مثال در مقطع کار‌شناسی دانشگاه آزاد تا۵۰۰ هزارتومان و در مقطع کار‌شناسی سایر دانشگاه‌ها تا ۲۵۰ هزارتومان پرداخت می‌شود. البته هر زمان لیست وام شهریه دانشگاه‌ها در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار گیرد اعتبار وام شهریه پرداخت خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که از حداکثر ظرفیت برای بهره‌برداری منابع مالی به منظور تأمین شهریه دانشجویی استفاده کنیم و در ترم تحصیلی جدید تمام دانشجویان متقاضی پذیرفته شده در دانشگاه‌ها از وام شهریه و دیگر تسهیلات صندوق رفاه برخوردار گردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار