معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: دوباغ خسروشاهی و امیرسلیمانی، دو قطب گردشگری و مذهبی می‌شوند و طرح باغ موزه انقلاب در آنها پایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجید نوربخش گفت: پس از تملک باغ خسروشاهی در مجاورت بیت امام(ره) و تملک باغ امیرسلیمانی در مجاور حسینیه شماره دو، عملیات عمرانی و آماده‌سازی فضای سبز آن اجرا شود.

نوربخش بیان کرد: وضعیت این دو بوستان در حال تکمیل است و تا پایان سال برای استفاده شهروندان آماده می‌شود.

وی تصریح کرد: باغ خسروشاهی با مساحتی حدود 1/5 هکتار جنب بیت امام (ره) بعد از تملک، ساختمان قدیمی موجود در آن احیا و به سرای محله تبدیل شده و هم‌چنین باغ1/5 هکتاری امیرسلیمانی باغی با طراحی ایرانی است که شامل حوض و آبنما به طول 200متر و سطوحی پلکانی است.

نوربخش اظهار داشت: در حال حاضر عملیات فضای سبز در این دو بوستان شامل کاشت چمن، رز، درختچهف ترون، گیاهان پوششی و موارد دیگر انجام و بیش از 8هزار متر گذر در آنها احداث شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک خاطرنشان کرد: در این دو بوستان آمفی تئاتر به مساحت هر یک حدود 500مترمربع اجرا شده و احداث آبنما، سرویس بهداشتی، زمین ورزشی، نمایشگاه دائمی، نصب پایه چراغ روشنایی نیز در آنها به اتمام رسیده است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار