ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 با هماهنگي آموزش و پرورش منطقه و دفترنوسازي محله سليماني تيموري همايش خانه ایمن را با محوریت زلزله و ايمني در 27 بهمن برگزار می کند.

 محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : همايش خانه ایمن در راستاي تداوم فعاليت هاي آموزشي و اطلاع رساني و افزايش سطح آگاهي شهروندي در زمينه آمادگي در مقابل بلاياي طبيعي با محوریت زلزله و ایمنی با حضور بیش از 500 نفر از دانش آموزان و اولیاء ایشان در مدرسه مهدیه برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این همایش با همکاری ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10، آموزش و پرورش منطقه و دفترنوسازي محله سليماني تيموري بر پا می شود ومحورهای همایش شامل: آشنايي با پديده طبيعي زلزله ، شدت و بزرگاي زلزله ، پيشينه لرزه در تهران ، راههای مقابله با زلزله و همچنین اهمیت امداد رسانی صحیح و کمکهای اولیه در هنگام زلزله  است.
 
ملا صالحی در ادامه گفت: هدف از بر پایی این همایش آشنايي دانش آموزان با پديده طبيعي زلزله ، امداد رسانی صحیح و کمکهای اولیه در هنگام زلزله، پيشينه لرزه در تهران ، راههای مقابله با زلزله و  لزوم تهيه كيف نجات ، تثبيت لوازم کیف نجاتو حفظ آن در منزل است .
 
گفتنی است ؛ دراين همايش كه با حضور تعداد 400 نفرازدانش آموزان و بيش از يكصد تن از اولياء دانش آموزان در مدرسه مهديه برگزارمی شود؛  مطالب آموزشي درخصوص زلزله و شيوه هاي پناهگيري همچنین لزوم تثبيت لوازم تهيه كيف نجات و حفظ آن در منزل نیز ارایه خواهد شد. سپس گروه نمايشي و تئاترعروسكي مفاهيم زلزله و راه هاي آمادگي در برابر زلزله را به دانش آموزان آموزش خواهند دادند . لازم به ذكراست توزيع 500 نسخه بروشور آموزشي بين شركت كنندگان از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران در این همایش می باشد.
انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، خانه ، ایمن ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار