هافبک تراکتورسازی گفت:من از این قهرمانی‌ها زیاد داشتم که خیلی‌ها حتی آرزوی آن را دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،   علی کریمی در خصوص اینکه چرا در جشن قهرمانی حضور کمرنگی داشت، افزود: من در جشن قهرمانی بودم اما هم کمرم درد می‌کرد و هم اینکه می‌خواستم بازیکنان جوان کاپ را بالای سرشان ببرند.

کریمی در مورد بازگشتش به پرسپولیس، افزود: چیزی که مهم است این است که نباید آدم‌ها گذشته خود را فراموش کنند. به هر حال روزی است که همه چیز دست شماست اما نمی‌دانید که فردا چه اتفاقی می‌افتد و چه مسائلی به وجود می‌آید.





وی ادامه داد:اینقدر فکرشان هم کار نمی‌کند که لااقل پیشنهادی بدهند و بگویند به توافق نرسیدیم. زمان انصاری‌فرد هم من از پرسپولیس رفتم اما دم او گرم که مرا صدا کرد و گفت به نتیجه نرسیدیم.

هافبک تراکتورسازی یادآور شد:  این آقایان حتی یک بار هم با من تماس نگرفتند. این کارها را با امثال من و مهدوی‌کیا و خیلی از بازیکنان دیگر کردند اسم نمی‌آورم زیرا همین بازیکنان بودند که با آنها چنین رفتارهایی صورت گرفت.




کریمی ادامه داد: نوع برخورد چنین موضوعی را به وجود می‌آورد که شما فکر می کنید رابطه خوب وجود ندارد. شما می‌توانید از تمام بازیکنان بپرسید هر بازیکن جوانی که به تیم می‌آمد به گونه‌‌ای اذیت می‌شد می‌توانید از گل‌محمدی، نویدکیا و این بازیکنانی که شاهد زنده هستند بپرسید. نوع برخورد این مسائل را به وجود می‌آورد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: هافبک ، تراکتورسازی ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
مغرور شده اى على آقا همه بچه هاى تراكتور تلاش كرده اند وحاصل آن قهرمانى بوده است تو هم خودت را در خوشحالى شريك كن
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۲۳:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
آقایون پرسپولیسی خب راست میگه دیگه آخرین آرزوش اینه که بازیش رو تو پرسپولیس تموم کنه اینو باید چطوری بگه دیگه.کریمی یه اسطوره پرسپولیسه پس توجه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
جفتشون هدفشون نابودی پرسپولیس بود ک بهش رسیدند.مقایسشون کنید با باقری ومهدویکیا
Iran (Islamic Republic of)
آقا
۲۲:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
باید بپذیزیم در جامعه ما هرکس ورزشکار بود و یا در جایی خدمت کرد تا آخر عمر همه ملت مدیونش هستیم و تاوان اشتباهاتش و سهمخواهیش گردن ضعفاست. مسخرست
Iran (Islamic Republic of)
yasha
۲۲:۰۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
تو چقدر حرف مفت می زنی.تو بیایی پرسپولیس فاتحه پرسپولیس خونده اس
آخرین اخبار