جلیل فرجاد گفت: برنامه "مشاعره ستاره‌ها" در آشنا کردن مخاطب با فرهنگ، هنر و تاریخ گذشتگان موثر بود.

 جلیل فرجاد بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه مشاعره در آشنا کردن مخاطب با فرهنگ، هنر و تاریخ گذشتگان موثر بوده و انگیزه جوانان را نسبت به شعر و شعرخوانی بیشتر می‌کند.
 
وی اظهار داشت: حضورم به عنوان داور در این برنامه برنده‌ شدن پسر نوجوانی که انگیزه‌ای محکم و هوش زیادی در ارائه شعرها داشت من را از این بابت خوشحال کرد.
 
این بازیگر در خصوص تأثیر حضور بازیگران برای ترغیب مخاطبان به شعر افزود: حضور هنرمندان درعرصه‌های مختلف در این برنامه شاید انگیزه‌ای برای افرادی باشد که به دلیل مشکلات عدیده‌ی زندگی خود از شعر و ادبیات فاصله گرفتند و با دیدن این برنامه مجدد به شعر روی می‌آورند.
 
وی بیان کرد: در برنامه"مشاعره" علاوه بر اینکه به نوعی فرهنگ، تاریخ و سنت‌های اصیل ایرانی این مرزبوم نشان داده می‌شود با یادآوری به مخاطب این انگیزه را در بین افراد به وجود می‌آورد که با مراجعه به حافظ از آن ببرند.
 
فرجاد بااشاره به اینکه دکتر اسماعیل آذر حافظه‌ای قوی در ارائه شعر را دارند افزود: کار در کنار دکتر اسماعیل آذر که انسان شریف و فرهیخته‌ای هستند برایم خیلی خوب و خوشایند بود و من سال‌ها این استاد بزرگ را از طریق قاب تلویزیون می‌دیدم بنابراین باید از افرادی مانند آذر در جامعه بیشتر بهره ببریم.
 
وی در مورد دیگر فعالیت خود در تلویزیون گفت: مجموعه تلویزیونی 8قسمتی "دربند اروند" به کارگردانی سیامک صرافت که اخیراً از شبکه 3 به روی آنتن رفت تازه‌ترین فعالیت من بود.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار