ایمان مبعلی هافبک 31 ساله خوزستانی قرار داد خود را با استقلال خوزستان فسخ کرده و راهی آبی‌پوشان تهرانی در کیش شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  ایمان مبعلی هافبک 31 ساله خوزستانی قرار داد خود را با استقلال خوزستان فسخ کرده و راهی آبی‌پوشان تهرانی در کیش شد.

مبعلی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی، فولاد خوزستان و پیکان را نیز در کارنامه خود دارد برای دومین بار پیراهن آبی‌های پایتخت را بر تن خواهد کرد.
به نظر می‌رسد حضور مبعلی در استقلال بتواند درصد بالایی از مشکلات تیم قلعه نویی در زمینه بازی‌سازی را حل کند، البته استقلالی‌ها ثمره حضور مبعلی را فقط در رقابت‌های آسیایی خواهند دید، زیرا طبق اعلام مسئولین فدراسیون وی حق همراهی آبی‌پوشان در 4 هفته باقی مانده را ندارد.
این روزها با وجود مصدومیت جمشیدیان و جدایی نکونام از جمع بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی به نظر می‌رسید حضور مبعلی درکنار تیموریان و ساموئل بتواند خلاء های موجود در ترکیب استقلال را پرکند و آبی‌ها امیدوار باشند با بازگشت خسرو حیدری و حضور بیک‌زاده علاوه بر جناحین در فاز هجومی خود عمق خط دفاع رقبا را نیز با حضور موث مبعلی نشانه روند.
به هر حال با توجه فعالیت‌های اخیر آبی‌پوشان در زمینه جذب یار کمکی برای رقابت‌های آسیایی به نظر می‌رسد مدیران آبی‌پوش پایتخت درسدر حضوری قدرتمند در رقابت‌های آسیایی و صعود به مراحل بصری این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مبعلی ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار