رئيس پليس فتا زاهدان گفت :فردي در زاهدان که رمز عابر بانک خود را براي اقدامات اينترنتي در اختيار يکي از بستگانش گذاشته بود، بعد از مدتي با حساب بانکي خالي روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ حسینی پور گفت:فردي با در دست داشتن پرونده قضايي به اداره مبارزه با جرايم سايبري پليس فتا مراجعه و بيان داشت: چندي پيش عابر بانک خودراجهت اقدامات بانکي در اختيار همسرم قرار دادم و ايشان به بانک مراجعه و طي تماس تلفني اعلام کرد که موجودي کافي نمي باشد،لذا شخصا به بانک مراجعه و پرينت حسابم را از بانک دريافت و متوجه شدم مبلغ 30 ميليون ريال از حسابم بصورت اينترنتي خارج و صرف خريد شارژ ايرانسل و همراه اول شده است. 

این مقام مسئول انتظامی اذعان کرد:پس از تشکيل پرونده مقدماتي و انجام اقدامات فني و مهندسي کارآگاهان پليس فتا، متهم شناسايي و احضار شد. 

رئيس پليس فتا  استان زاهدان عنوان کرد:متهم در تحقيقات بعمل آمده ضمن اعتراف به بزه ارتکابي اعتراف کرد:شاکي يکي ازبستگانمان است چندي پيش جهت ثبت نام دانشگاه کارت وي را بصورت اماني از وي گرفتم سپس رمز دوم وي را فعال کرده ثبت نام خود را انجام دادم و سپس بعد از مدتي از طريق رمز و مشخصات کارتي که در اختيار داشتم اقدام به خريد شارژ و فروش آنها و همچنين استفاده خودم نمودم که تمامي اظهارات متهم ثبت و نامبرده به همراه پرونده به دادسرا اعزام شد. 

سرهنگ حسيني پور در اين خصوص بيان داشت:اطلاعات حساب بانکي به عنوان اسناد محرمانه هر شخصي محسوب مي گردد و در صورت احتياج هر کسي حتي نزديکان و بستگان مي بايست هر اقدامي در نزد خود صاحب حساب صورت گيرد و مانع از دسترسي سايرين به اين اطلاعات گردد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: سارق ، اینترنت ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار