فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: محموله 725 کیلوگرمی مواد مخدر طی عملیاتی از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،  به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، علی پرنگ اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی دریافتند، گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند، محموله‌ای از مواد افیونی را از مرزهای شرقی وارد کرده و پس از عبور از سیستان و بلوچستان از مسیر قلعه‌گنج به هرمزگان منتقل کنند.

وی افزود: پلیس ضمن شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی کرد و پس از چندین ساعت کنترل محسوس و غیر محسوس عملیات خود را به مرحله اجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج بیان کرد: در این عملیات ماموران انتظامی پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت که به عنوان اسکورت محموله بود، موفق شدند یک دستگاه وانت را متوقف کنند.

پرنگ با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی 725 کیلوگرم تریاک جاسازی شده، کشف شد، بیان داشت: در این عملیات سه نفر قاچاقچی دستگیر و طی پرونده‌ای به همراه محموله کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: جیرفت ، قلعه گنج ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.