به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی نمکین مدیرعامل ایساکو در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه جلب رضایت مشتری از مهم ترین اهداف گروه صنعتی ایران خورو است، اظهار داشت: ایساکو در این نمایشگاه از دو طرح برای حمایت از مشتریان رونمایی کرد.
وی افزود: طرح اول مربوط به سیستم نوبت دهی اینترنتی برای اقصی نقاط کشور است که مشتریان با استفاده از این سیستم میتوانند به راحتی اقدام به دریافت پذیرش کرده و خودرو خود را به نمایندگی مربوطه ببرنند.
نمکین ادامه داد: طرح بعدی سیستم "ایکوکارت" ایران خودرو است که در واقع به عنوان جایگزینی برای برگه های گارانتی طراحی شده است.
مدیرعامل ایساکو با اشاره به اینکه تمام اطلاعات مربوط به خودرو اعم از اسم خریدار، مشخصات فنی و به ویژه سوابق تعمیر در کارت الکترونیکی ثبت و ضبط میشود، تصریح کرد: هم اکنون این طرح بصورت پایلوت برای مشتریان استان اصفهان انجام شده است سپس در استان های مازندارن و همدان اجرا و تا آغاز سال آتی برای تمام کشور صادر خواهد شد.
مدیرعامل ایساکو افزود: قیمت تمام قطعات در سطح کشور یکسان و همراه با گارانتی است، از این رو توصیه میشود مشتریان حتما اقدام به خرید قطعات اصلی و استاندارد از نمایندگی های مجاز کنند.
به گفته نمکین فروش قطعات تقلبی جز تخلفات درجه یک بوده که سرانجام منجر به "لغو نمایندگی" می شود که در این راستا در سال جاری 32 نمایندگی "لغو مجوز" شده اند.
هم چنین لازم به ذکر است ایساکو 826 نمایندگی فعال دارد که بر اساس ارزیابی سازمان کیفیت استاندارد در بین 36 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش رتبه اول را کسب کرد.
انتهای پیام/