مدیر عامل تراکتور سازی تبریز گفت: با مسئولان شرکت رجا مبنی بر در اختیار گرفتن قطار تلاش‌هایی صورت گرفته است که بی نتیجه ماند و هواداران با اتوبوس به کرمان می‌آیند.

جمشید نظمی مدیر عامل تراکتور سازی در خصوص بازی تیمش مقابل مس کرمان در فینال جام حذفی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی فینال جام حذفی را در پیش داریم و به طور قطع برد در این بازی هدف ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: به طور قطع برای قهرمانی به کرمان می‌رویم و در ارتقای اهداف باشگاه تراکتور تلاش می‌کنیم و از هیچ تلاشی باری شاد کردن دل هواداران دریغ نمی‌کنیم.

نظمی با اشاره به شرایط تیمش بیان کرد: خدارو شکر شرایط تیم خوب است و بازیکنان تیم با روحیه بالایی به تمرینات مشغول هستند.

مدیر عامل تراکتور سازی تبریز در پاسخ به سوال " قول قهرمانی تراکتورسازی را در بازی جام حذفی می‌دهید؟ " تصریح کرد: من قول قهرمانی نمی‌دهم بلکه عمل می‌کنم. زیرا با قول جام به تبریز نمی‌آید. ولی با عمل خصوصا ارائه بازی خوب و کسب نتیجه جام به تبریز می‌آید.

وی در خصوص حضور هواداران در کرمان نیز تصریح کرد: هواداران تبریزی قرار است در بازی با مس به کرمان بیایند، البته باید از آ‌ن‌ها تشکر کرد که به عشق تراکتور این همه مسافت را می‌آیند. از هواداران خوب تیم ما بعید نیست وقتی در سرمای 16- درجه زیر صفر تبریز به ورزشگاه یادگار امام می‌آیند، قطعا برای دیدن این دیدار نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

جمشید نظمی در خصوص اقدامات باشگاه تراکتور سازی مبنی بر ارائه تصحیلات به تماشاگران برای حضور در استادیوم شهید باهنر کرمانی نیز گفت: اقداماتی صورت گرفته است که ثمر بخش نبوده است. از یک هفته پیش مکاتبات و تلاش‌هایی با شرکت‌ رجاء صورت داده‌ایم که برای انتقال تماشاگران قطار تهیه کنیم که باشگاه قسمتی از هزینه‌ را متقبل و ما بقی را خود هوادار بپردازد. اما به نتیجه نرسید و تماشاگران قرار است با اتوبوس به کرمان بیایند.

مدیر عامل تراکتور سازی تبریز با اشاره به عملکرد تونی یادآور شد: تونی تاثیر خود را بر تیم گذاشت. البته در زمان جلالی نیز تیم خوبی داشتیم ولی وی با آمدنش تیم تراکتور را به شرایط ایده آل خود رساند و از آن وضعیت نامتعادل خارج کرد.

نظمی با اشاره به چهار بازی باقی مانده تراکتور در لیگ برتر و پیش بینی عملکرد تیمش خاطرنشان کرد: به طور قطع ما سعی می‌کنیم در این 4 بازی باقی مانده بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم و سعی می‌کنیم با کسب امتیازات لازم موقعیت تیم فوتبال تراکتور سازی را تضمین کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، تراکتور ، سازی ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار