گروه تئاتر شورایی تهران با همکاری گروه "باهمستان" اجراهای خود را برای تصویب اولین قانون مدنی ایران از فروردین ماه شروع خواهند کرد.

"سارا پهلوان" سرپرست گروه تئاتر شورایی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: گروه تئاتر شورایی تهران با همکاری گروه "باهمستان" با هدف رسیدگی به مشکلات اجتماعی قصد دست زدن به اقدامی را دارد که تا به امروز در کشور ایران بی‌سابقه بوده است و به علت دقت و حساسیت این موضوع نیاز به توجه و تجربه کردن فضاها و پیشنهادهایی دریافت شده از خود مردم دارد.  



پهلوان عنوان کرد: گروه تئاتر شورایی تهران مسئولیت اجرایی این پروژه را دارد و گروه باهمستان نیز مسئولیت تحقیق و بررسی مسائل و موضوعات مختلف که قابل بازخورد از طرف مردم است را بر عهده گرفته است. همچنین برای شروع فعالیت وتصویب اولین قانون مدنی قصد رسیدگی به مشکل پل‌های عابر پیاده و مسائل و مشکلاتی که از دید مردم ایجاد شده را داریم.   
 
وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول بررسی مکانهای مختلف برای اجرا و پیش تولید این پروژه هستیم و از اواخر اسفند اجراها را به مدت 6 ماه ادامه خواهیم داد و بعد از بررسی 6 ماه اجرا در مکانهای مختلف با موضوعی واحد قصد تصویب یک قانون مدنی در ایران را داریم.  

عضو گروه تئاتر شورایی تهران در پایان خاطر نشان کرد: این اجراها به شیوه تئاتر قانون گذار به اجرا در خواهد آمد، که یکی از 7 شاخه تئاتر شورایی است که آن را آگوستوبرال در کشور برزیل ابداع کرد و این شیوه توانست 14 قانون را در این کشور به ثبت برساند، امیدواریم که این شیوه اجرایی در ایران هم اثر بخش واقع شود و استقبال مناسبی از این اجراها صورت بگیرد.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۲۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
اقدام خوبیه
آخرین اخبار