معاون وزیر امورخارجه سوریه از تاکید هیأت اعزامی دولت سوریه به مذاکرات ژنو بر لزوم رایزنی بر سر مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه روسیاالیوم:"فیصل المقداد" لحظاتی پیش در سخنانی گفت:هیأت سوری در جریان مذاکرات بر لزوم رایزنی بر سر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

وی در ادامه گفت : شیوه واقعی برای مذاکرات،رایزنی بر سر مفاد وارد شده در بیانیه ژنو است.

معاون وزیر امورخارجه سوریه همچنین با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی  در سوریه به قتل عام هایی که هزاران قربانی به جای گذاشته دست زده اند گفت : پایبندی به ساختار مذاکرات و بند نخست بیانیه ژنو برای انتقال به دیگر بندهای این بیانیه ضروری است.

"فیصل المقداد" در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:هرگونه دور شدن از سلسله مفاد بیانیه ژنو1 به نابود شدن مذاکرات ژنو2 منجر می‌شود. 

فیصل مقداد همچنین تاکید کرد : بار دیگر ما بررسی موضوعی را که دیروز مشخص کرده بودیم و آن موضوع مبارزه با تروریسم بود دنبال کردیم. هیئت سوری دیدگاه خود را بر اساس محنت و رنج های مردم سوریه که گروه های مسلح تروریست مسبب آن هستند مطرح کرد. این گروه ها از سه سال است که  مرتکب قتل و کشتار علیه مردم ما می شوند.

وی گفت: همچنین، هیئت رسمی دولت سوریه در نشست امروز، در واکنش به دروغ های دیروز هیئت ائتلاف بیانیه ای را مطرح و اعلام کرد باید تلاش های فریبکارانه این گروه پایان یابد، به ویژه اینکه گروه های تروریستی ده ها کشتار مرتکب شده اند. 

معاون وزیر امور خارجه سوریه تصریح کرد: همان طور که ما همیشه اعلام کرده ایم درباره پرداختن و بررسی مسائل مطرح شده در بیانیه ژنو- یک به ترتیبی که ذکر شده آماده هستیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار