مدیرباغ موزه قصر گفت: مهلت ارسال آثار به اولین سمپوزیم نقاشی تهران در باغ موزه قصر با موضوع " تهران شهر من " و " آزادی " تا 27 بهمن ادامه دارد و از 16 اسفند نمایشگاه در محل موزه برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد رضا سعیدی درتشریح اهداف و جزئیات برگزاری اولین سمپوزیم نقاشی تهران در این موزه گفت: به منظور ارتقا فعالیت های فرهنگی در این مجموعه و ضرورت انطباق آنها با ماموریت ها و وظایف باغ موزه قصر برگزاری اولین سمپوزیم نقاشی تهران در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: این رخداد هنری جلب و جذب فرهیختگان و نام آشنایان عرصه هنر و فرهنگ را دنبال می کند و در صدد است تا با صرف کمترین هزینه بیشتری تاثیر را بر مخاطبان و شهروندان پایتخت داشته باشد همچنین نام باغ موزه قصر را به عنوان یک مکان تاریخی، فرهنگی و هنری مطرح سازد.

سعیدی با بیان استقبال گسترده هنرمندان سراسر کشور از برگزاری این سمپوزیوم عنوان کرد: مهلت ارسال مدارک خالقان اثر 20 بهمن به پایان رسیده و این افراد تا 27 بهمن مهلت خواهند داشت تا اثر خود را به دبیرخانه سمپوزیوم واقع در خیابان پلیس، باغ موزه قصر ارسال کنند. پس از بررسی های کارشناسی و هنری 12 اثر برگزیده موفق به دریافت مجوز اکران عمومی و حضور در نمایشگاه سمپوزیوم که از 16 تا 28 اسفند دایر خواهد بود، می شود. 

سعیدی با اشاره به اینکه رویکرد جدید باغ موزه قصر در برنامه ریزی های این موزه برای اجرای فعالیت های نوروز 93 نیز لحاظ خواهد شد گفت: نظر به موافقت کمیسیون گردشگری شهرداری تهران با رویکرد جدید باغ موزه در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری این تدبیر در برنامه ریزی های نوروز 93 لحاظ و شاهد میزبانی متفاوت این مکات تاریخی، فرهنگی و هنری از گردشگران خواهیم بود. 

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از تقویم اجرایی اولین سمپوزیم نقاشی تهران در باغ موزه قصر به سایت الکترونیکی  www.qasr.ir    مراجعه کنند.

انتهای‌پیام/

 

برچسب ها: اکران ، آثار ، سمپوزیوم ، نقاشی ، موزه ، قصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار