وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در مراسم جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آنکارا گفت : به واردات نفت و گاز از ایران ادامه می دهیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، تانر یلدیز در این مراسم که برخی از وزیران کابینه ترکیه ، شماری از رهبران احزاب این کشور ، سفیران و دیپلمات‌های خارجی حضور داشتند در مصاحبه با خبرنگاران در آنکارا گفت: ترکیه بخشی از نیاز انرژی خود را از ایران وارد می‌کند و به واردات نفت و گاز خود از این کشور ادامه خواهد داد.

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه از ایران و ترکیه به عنوان دو کشور قدرتمند منطقه یاد و ابراز امیدواری کرد : دو کشور سالیان سال با حسن همجواری و دوستی و برادری در کنار یکدیگر به توسعه کشورشان ادامه خواهند داد. وزیر انرژی ترکیه همچنین روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به همه ایرانیان تبریک گفت.

تانر یلدیز وزیر انرژی و منابع طبیعی ، مولود چاوش اوغلو وزیر اتحادیه اروپا ، جودت ییلماز وزیر توسعه ترکیه ، مصطفی کامالاک رهبر حزب سعادت ، ارشاد هرمزلی مشاور عالی ریاست جمهوری ترکیه ، فاروغ لوغ اوغلو معاون امور بین المللی حزب جمهوریخواه خلق از شخصیتهای سیاسی و حزبی ترکیه بودند که در مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور داشتند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، ایران ، ترکیه ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار