رییس کمیته پیشکسوتان استقلال برپایی اردوی استقلال در کیش گفت: این اردو می تواند استقلالی ها را از نظر روحی شارژ کند تا بازیکنانی که به مدت یک هفته در کنار هم هستند از نظر روحی و بدنی به آمادگی برسند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی جباری در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: استقلال مقابل سایپا به نتیجه خوبی دست پیدا کرد هر چند که اعتقاد دارم این تیم هنوز ضعف هایی دارد که باید آن را رفع کند تا حضوری مقتدرانه تر در ادامه لیگ داشته باشد.با این حال کسب پیروزی مقابل سایپا ارزشمند بود تا همچنان استقلال به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی شناخته شود.

رییس کمیته پیشکسوتان استقلال برپایی اردوی استقلال در کیش را چنین ارزیابی کرد: این اردو می تواند استقلالی ها را از نظر روحی شارژ کند تا بازیکنانی که به مدت یک هفته در کنار هم هستند از نظر روحی و بدنی به آمادگی بالایی رسند.

جباری در پایان شانس قهرمانی استقلال را بالا دانست و خاطرنشان کرد: شانس قهرمانی استقلال در لیگ بالا است و استقلالی ها باید همه تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند در 4 بازی باقی مانده به برد برسند در این صورت هیچ تیمی نمی تواند مانع قهرمانی استقلال شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار