ایران قدرتمند ترین کشورمنطقه است و برقرای صلح و ثبات در منطقه نیازمند حضور ایران است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و در جمع مردم زنجان با بیان اینکه دشمنان در 35 سال گذشته  از هیچ تهدیدی علیه کشورمان  دریغ نکرده اند گفت : دشمنان با همه این تهدیدات نتوانستند کار به جایی ببرند و در حال حاضر ایران به قدرتی جهانی تبدیل شده است و تعیین کننده سرنوشت منطقه است.

 صفوی این قدرت را  برآمده از انسجام، اتحاد و همدلی ملی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت شکل گرفت و همه معادلات  را در جهان بر هم زد و این سرآغازیی برای حکومت اسلامی بود.

وی ادامه داد: اکنون حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار و عظمت ونشانه  پایبندی به اصول، آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی ملت ایران  است.

 دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا  با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران موازنه قوا در جهان را به نفع کشورهای اسلامی تغییر داد تصریح کرد : آمریکایی ها نمی توانند به عنوان مانعی برای جلوکیری از صدور و نفوذ انقلاب اسلامی ایران در جهان عمل کنند.

صفوی در ادامه با اشاره به برخی از گستاخی‌های دشمنان کشورمان تاکید کرد: دشمنان باید متوجه این امر باشند، که اگر حماقتی از سوی آنها مشاهده شود، ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان جواب سختی به آنها خواهند داد.

وی با یادآوری هشت سال دفاع مقدس و دلاور‌یها و  رشادتهای صورت گرفته  خاطر نشان کرد : مردم ایران در جنگ ثابت کردند که توان مقابله با  هرگونه توطئه دشمنان و دفاع از کشور تا پای جان را دارند./

 

 

 

 

 


برچسب ها: صلح ، منطقه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.