در حمله شورشیان به خانه ای در شهر پیشاور پاکستان، 9 فعال ضدطالبان به ضرب گلوله کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،  پلیس پاکستان روز چهارشنبه( امروز) اعلام کرد در حمله شورشیان به خانه ای در شهر پیشاور واقع در شمال غربی این کشور،  9 فعال ضدطالبان به ضرب گلوله کشته شدند. 

بنا بر اعلام پلیس پیشاور، حدود 24 شورشی به خانه ای در منطقه ماشوخل پیشاور نزدیک منطقه قبایلی خیبر که در مرز افغانستان قرار دارد، حمله کردند. 

طالبان و دیگر گروههای شورشی  همواره ساکنان منطقه را که از نیروهای امنیتی، کمیته های صلح و گروه های مسلحی که از آنان در مقابل شورشیان حفاظت می کنند،  هدف حمله قرار می دهند. 

فضل الوحید، از مقامات بلندپایه پلیس پیشاور گفت : « دست کم نه نفر به ضرب گلوله شورشیانی که حدود ساعت 4:30 دقیقه بامداد امروز به این خانه حمله کردند ، کشته شدند. این شورشیان مسلح به اسلحه گرم و نارنجک بودند.» 

وی گفت مهاجمان مردان را از بقیه افراد حاضر در خانه جدا کردند و آنان را به ضرب گلوله کشتند. به گفته این مقام پلیس پیشاور، یکی از اعضای این خانواده که در اداره پلیس خدمت می کرد نیز حدود 18 ماه پیش در حمله ای مسلحانه کشته شده بود. 

"نجیب الرحمن" از دیگر مقامات بلندپایه پلیس با تایید خبر حمله امروز گفت مهاجمان از منطقه ناآرام قبایلی خیبر آمده بودند و این خانواده را به علت وابستگی به یکی از کمیته های صلح محلی هدف حمله قرار دادند. 

این حمله یک روز پس از کشته شدن 13 تن بر اثر انفجار در سینمایی در پیشاور و در حالی رخ داد که  مذاکره کنندگان دولتی و طالبان دومین دور مذاکرات صلح را برگزار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار