رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت سابق تاکید کرد، ایران در جریان مذاکرت با غرب به طرف خود اعتماد ندارد، زیرا آنها به وعده های خود عمل نمی‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه روسیا الیوم:برنامه "حدیث الیوم" این شبکه میزبان "مسعود میر کاظمی" رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت سابق بود که در ان به مسأله وضع تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا علیه شماری از شرکت های چند ملیتی و برخی افراد که با تهران همکاری می کنند پرداخت.

مسعود میر کاظمی در این باره گفت:آنچه که به خوبی مشخص است، ما توانسته ایم بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی در ایران، چهره کشور را تغییر دهیم، ما موفق شده ایم در برخی از علوم جدید صاحب تکنولوژی شویم.

کاظمی گفت:نمایندگان کشورهای غربی بویژه اروپا و آمریکا از آزادی فکر و بیان سخن می گویند و نیز دم از حقوق بشر می زنند و ما از آنها می پرسیم«ایران از چه چیزی سخن می گوید که بقیه کشور را از شنیدن آن منع می کنید؟»

وزیر نفت سابق ایران گفت:ما به طرف مذاکره کننده خود اعتماد نداریم، زیرا ما حقیقتا نمیتواینم به آمریکا و اروپا اعتماد کنیم، زیرا آنها به وعده ها و توافقنامه های خود عمل نمی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار