شبکه سی ان ان در گزارشی به نقل از مقامات پنتاگون به آزمایش موفقیت آمیز دو موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و واکنش‌های مغرضانه و همراه با عصبانیت انها را بازتاب داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سی ان ان ؛‌ این شبکه در ادامه به نقل از پنتاگون مدعی شد : برنامه موشکی ایران تهدیدی برای منطقه محسوب می شود و آمریکا با دقت در حال رصد آن می‌باشد . 

سی ان ان افزود : ایران دو موشک جدید دوربرد را با موفقیت آزمایش کرد که این دو موشک به منظور تخریب انواع ادوات جنگی دشمن طراحی شده است . 

این شبکه به نقل از مقامات نظامی کشورمان تصریح کرد :‌یکی از این موشک ها ، موشک های زمین به زمین و هوا به زمین بوده و دیگری نیز موشک بالستیک وربرد جدید می باشد که ابلیت حمل چندین کلاهک را داراست . این موشک ها قادرند اهداف چندگانه و حجم وسیعی از اهداف را بطور یکباره مورد شلیک قرار دهند . 

" جان کربی "‌ سخنگوی پنتاگون نیز در واکنش به این آزمایش موفقیت آمیز موشکی مدعی شد :‌ با دقت برنامه موشکی ایران که تهدیدی برای منطقه محسوب می شود ،‌ رصد می‌کنیم . 

کربی در ادامه ادعاهای خود گفت : هرگونه تحقیق و آزمایش در ارتباط با موشک های بالستیک از سوی شورای امنیت سازمان ملل برای ایران منع شده است . 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار