همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خروش مردمان دیار علوی در حمایت از انقلاب در 53 مسیر راهپیمایی 22 بهمن جاری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، راهپیمایی 22 بهمن صبح سه شنبه در مرکز مازندران از ساعت 10 صبح از میدان شهید قاسمی مقابل شهرداری به سمت خیابان فردوسی – میدان ابن شهر آشوب، خیابان جمهوری اسلامی – میدان ساعت- خیابان 18 دی - میدان شهد آغاز شده است.

در برخی از شهرستانهای استان مازندران نیز مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح شروع شده است و به گزارش خبرنگاران مهر در مناطق مختلف، حضور مردم در این مراسم چشمگیر و پرشکوه است.

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، انرژی هسته ای حق مسلم ماست، ای رهبر آزاده مازندران آماده از جمله شعارهایی است که راهپیمایان مناطق مختلف مازندران سر می دهند.

یک بانوی ساوری در حاشیه آغاز مراسم راهپیمایی 22 بهمن درحالیکه شعار مرگ بر آمریکا سر می داد، به خبرنگار مهر گفت: امروز به میدان آمده ایم تا به دشمنان بگوییم، حضور مردم در صحنه گزینه همیشگی ملت در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی است.

معصومه جعفری یادآورشد: امروز در واقع روز ملت بوده و آمده ایم تا بار دیگر به نه شرقی، نه غربی فقط جمهوری اسلامی رای دهیم و 35 سال گذشته امام راحل تکلیف ملت را روشن کرده است و دشمنان کاری نمی توانند انجام دهند.

حسین عباسی کشاورز تنکابنی به رغم آنکه در بحران برف اخیر غرب استان دچار خسارت شدید شده بود، صبح سه شنبه با حضور در جمع راهپیمایان شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیچ حادثه ای نمی تواند سبب شود تا از دین و نظام خود دست برداریم و امروز روزی است که باید در صحنه بود.

وی یادآورشد: در 35 سال گذشته ملت با استقامت همه سختی ها را پشت سر گذاشت و تنها با پیروی ازولایت و اتحاد می توانیم، دشمنان را خار کنیم و گزینه هایشان را بر هم زنیم.

وی با اشاره به تهدیدهای دشمنان و گزینه های روی میزشان گفت: اگر دشمنان چشم بینایی داشته باشند، حضور پرشور ملت، پاسخ مناسبی است به همه گزینه ها و تهدیدهایشان دیگر اثر ندارد.

غفاری فرهنگی محمودآبادی نیز در حاشیه راهپیمایی شهرستان محمودآباد به خبرنگار مهر با اشاره به حضور پرشور مردم منطقه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی و جشن انقلاب پرشورتر از همیشه است و امروز در واقع روز اتحاد ملت در برابر دشمنان است./ز


برچسب ها: حماسه ، علویان ، پیروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.