ششمین المپیاد دانشجویی پزشکی ویژه دانشجویان مقطع پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی عمومی و کار‌شناسی برگزار می‌شود، مهلت نام نویسی در این المپیاد تا ۲۶ بهمن ماه ۹۲ است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر حسین جلاهی مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از برگزاری ششمین المپیاد دانشجویی پزشکی خبر داد و گفت: این المپیاد ویژه دانشجویان مقطع پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی عمومی و کار‌شناسی است. 

جلاهی با بیان اینکه این دوره از المپیاد در ۴محور با موضوعات مختلف برگزار می‌شود، افزود: محور علوم پایه شامل ژن درمانی-استدلال بالینی شامل حیطه‌های ماژور پزشکی عمومی- مدیریت نظام سلامت با موضوع پوشش همگانی خدمات سلامت - هنر در آموزش پزشکی با موضوع جایگاه شبیه ساز‌ها، بازی‌ها و هوش مصنوعی در آموزش پزشکی از محور‌ها و بخشهای این المپیاد است. 

دکتر جلاهی مهلت نام نویسی در این المپیاد را تا ۲۶ بهمن ماه ۹۲ دانست و تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به دبیرخانه المپیاد واقع در مرکز توسعه آموزش دانشگاه و یا دفتر EOCدانشکده‌ها مراجعه کنند. 

وی با اشاره به اینکه اطلاعات بیشتر در سایت المپیاد به آدرس http: //medolympiad. behdasht. gov. ir وجود دارد، افزود: با شماره‌های ۲۱۴۴۳۲۸-۲۱۴۴۳۲۶-۰۱۵۱ نیز آماده پاسخگویی به سوالات علاقمدان به حضور در این المپیاد هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار