صبح امروز زنان عضو دوام سرعت برپایی چادر امدادونجات را در فضای عمومی پارک به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی زنان عضو دوام ساکن محلات در پارک کوکب محله هفت ناحیه دو به رقابت در زمینه سرعت برپایی و جمع آوری چادرهای امدادونجات پرداختند.
 
عباس خسروی دبیر ستاد بحران منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: این برنامه به شکل رقابت بین دو گروه به طور همزمان شروع شده و هر گروه با نصب میله‌ها اقدام به برپایی چادرهای آرم دار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نمودند.
 
وی با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها با هدف مهارت افزایی و چابک سازی رفتارهای حرفه‌ای گروه‌های امدادونجات در محلات انجام می‌گیرد افزود: حضور زنان خانه دار جهت شرکت در مسابقه مبین تعلق خاطر به مدیریت محله و احساس مسئولیت‌های اجتماعی در مواقع لزوم است.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 در پایان خاطرنشان کرد: به گروه برنده مسابقات جهت انگیزه افزایی در حضور همسایه‌ها و سایر هم محله‌ای‌ها جوایزی نفیس اهدا شد.
 
شایان ذکر است، که افراد شرکت کننده در این رقابت محله‌ای را زنان متاهل و خانه دار ساکن در محلات منطقه 9 تشکیل می‌دادند که پس از فراغت از امورات روزانه مدیریت منزل در رقابت‌ برپایی چادر و جمع آوری چادر امدادونجات شرکت کردند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: زنان ، عضو ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار