رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: عزت، اقتدار، قدرت و سرفرازی ایران اسلامی مرهون خون شهداست.

عظیم دشتی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: شهدا با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر به دنیا درس داده و برای همیشه این حقیقت را روشن کردند که انقلاب اسلامی، انقلاب آزادی‌خواهانی است که بر دل‌ها حکومت می‌کند.

وی گفت: ملت ایران در تمام جهات امروز الگوی کشورهای طرفدار استقلال، حریت و آزادی شدندکه دشمن را به زانو درآوردند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: ملتی که با تکیه بر جوانان با اراده و با ایمان خویش در برابر هجوم سراسری استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنها را در اهداف شوم خود به شکست وادار کرده می‌تواند به عنوان یک ملت الگوساز برای ملت‌های آزادیخواه تبدیل شود.

دشتی یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: این سرمایه‌های معنوی هیچ وقت از اذهان ملت محو نمی‌شوند و نسل‌های آینده ایران اسلامی به حماسه‌سازان عصر امام خمینی (ره) افتخار می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل بیان داشت: باید با پایبندی به تمام ارزش‌های اسلامی در کنار پاسداری از حرمت خون شهیدان زمینه احیا و گسترش فرهنگ شهادت را فراهم آوریم چرا که استکبار جهانی همیشه و در همه حال در اندیشه پیروزی بر ما و پایمال کردن عزت و عظمت‌مان است.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز هم با رفتار غیرمتعارف از قبیل فشارهای اقتصادی، حربه حقوق بشر و ده‌ها دلیل و بهانه نابجا می‌خواهند مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند که ضرورت دارد آحاد مردم هوشیار بوده و ناخواسته و ناآگاهانه قدم در مسیر تحقق اهداف این جهان‌خواران نگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، عزت ، اقتدار ، ایران ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.