استاندار چهارمحال و بختیاری، مردم ولایت مدار استان را برای شرکت در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

قاسم سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست ظهور اجتماعی خود در سال های 56 و 57 و حتی پیش تر از آن در قیام خونین 15 خرداد با شهادت و شهادت طلبی عجین بوده، و هر قدر این عامل در درون انسان ها تأثیر بیشتری بر جای گذاشته، انقلاب مراحل مختلف خود را با سرعت و صلابت افزون تری پشت سر گذاشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بررسی اجمالی حوادث و رویدادهای پس از پیروزی انقلاب نیز نشان می دهد که در تلاطم فراز و نشیب رویدادها، شهادت طلبی و به تعبیر دقیق تر آمادگی مردم برای فداکردن هستی خود در راه سرافرازی انقلاب اسلامی، اساسی ترین عامل خنثی سازی و شکست توطئه های دشمنان و تداوم انقلاب اسلامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی منصفانه وقایع این 35 سال گذشته، نشان می دهد که شهیدان و بازماندگان معظم آنان ستون های اصلی نهضت و انقلاب اسلامی بوده اند که در پرتو هدایت خمینی کبیر (ره) و جانشین خلفش امام خامنه ای (مدظله العالی) پرچم رستگاری و سعادت انسان را در این سرزمین به اهتزاز در آورده اند و پیام استقلال آزادی ملت های محروم را تا همیشه به قیام و بیداری فرا می خواند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از مهم ترین ارزش هایی که انقلاب اسلامی در جامعه ما ایجاد کرده، ارزش شهادت و شهید و شناخت صحیح مرگ از دیدگاه اسلام است و روحیه مرگ ترسی را از مردم زدوده و به همه فهماند که اسلام دین حیات طیّبه و زندگانی سعادت مندانه در دنیا و آخرت است.

سلیمانی تأکید کرد: خون پاک شهیدان، جمهوری اسلامی را تثبیت کرد، این که امروز پیام انقلاب اسلامی از مرزها گذشته و عرصه را بر مستکبرین عالم تنگ و خواب خوش آن ها را آشفته ساخته، از برکت فداکاری ها، جانبازی ها و شهادت هاست.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات امام راحل (ره) اضافه کرد: ملت ما اکنون به شهادت و فداکاری ها خو گرفته است و از هیچ دشمنی و هیچ قدرتی و توطئه ای هراس ندارد، هراس آن دارد که شهادت مکتب او نیست.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس گفت: سلام خدا بر این فداکاران که در روز غربت فضیلت ها و ارزش های اسلامی به یاری خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و غریبانه جان دادند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.