دبیرهیئت کشتی مازندران از حضور 15 کشتی گیر آزادکار مازندرانی در اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت های جام جهانی و تورنمنت ترکیه خبر داد.

 

نوری زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:از سوی کمیته فنی فدراسیون کشتی 35 کشتی گیر به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند که از این تعداد 15 کشتی گیر از مازندران هستند.

وی افزود:این اردو به منظور حضور پرقدرت کشتی گیران در مسابقات جام جهانی 2014 امریکا و تورنمنت بین المللی یاشاردوغو ترکیه در تهران برگزار می شود.

دبیرهیئت کشتی مازندران با اشاره به برگزاری این اردو طی روزهای 20 بهمن تا دوم اسفند در خانه کشتی تهران اظهار داشت:مهران رضا زاده در وزن 57 کیلوگرم، سیداحمد محمدی،مسعود اسماعیل پور در 61 کیلوگرم، میثم نصیری در 65 کیلوگرم،سعید داداش پور در 70 کیلوگرم، مرتضی رضایی و عزت الله اکبری در 74 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی، محمد حسین محمدیان و جلال زمان در 86 کیلوگرم، حامد طالبی زرین کمر،عباس طحان و رضا یزدانی در 97 کیلوگرم و عبدلله قمی و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان 15 کشتی گیر مازندرانی در این اردو هستند.

نوری زاده در پایان با اشاره به آمادگی خوب ملی پوشان مازندرانی خاطر نشان کرد: مسابقات بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه 26 و 27 بهمن در شهر استانبول ترکیه و رقابت های جام جهانی 2014 امریکا 24 و 25 اسفند در شهر لس انجلس برگزار می شود./ش ک

انتهای پیام ///

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.