ستاد مديريت بحران شهرداری منطقه 10 جلسه هماهنگی پیش از مانور بیمارستان میمنت را با هدف آموزش و افزايش سطح آمادگي وسنجش توانايي عوامل داخلي بیمارستان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت : در راستاي تداوم فعاليت هاي آمادگي شهروندي و اماكن مهم در سطح منطقه ، ستاد مديريت بحران اقدام به برگزاري کلاسهای آموزشی و مانور با هدف افزايش سطح آمادگي وسنجش توانايي عوامل داخلي درمانی در  بیمارستان میمنت نموده است .

 ملاصالحی در ادامه افزود : به منظور هرچه بهتر برگزار کردن مانور کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه با حضور در ساختمان بیمارستان جلسه هماهنگی را با مسئولین بیمارستان میمنت  برگزار کردند. که طی این جلسه مقرر گردید تا پایان سال 92 یک مانور و 4 کلاس آموزشی در خصوص اطفای حریق و سمینار مدیریت بحران توسط کارشناسان ستاد بحران برگزار شود.
 
  وی به تاریخ دقیق مانور اشاره نکرد اما یاد آور شد ابتدا سلسله کلاسهای آموزش اطفاء حریق و سپس سمینار مدیریت بحران به منظور آموزشهای اولیه برگزارخواهد شد و متعاقب آن در اسفند ماه سال جاری مانورانجام می شود.
 
   گفتنی است دراين کلاسها و سمينار مدیریت بحران اطلاعات لازم در خصوص زلزله به بيان توصيه هاي فني و مورد استفاده در محيط كار و منزل و كليه تمهيدات قابل اتخاذ قبل از وقوع زلزله ، زمان زلزله و بعد از آن به پرسنل آموزش داده شده بود که  در مانور اجرایی میگردد. شایان ذکر است این مانور با همکاری آتش نشانی منطقه ، ستاد مدیریت بحران و بیمارستان میمنت برگزار خواهد شد. همچنین در پایان  جلسه از تاسیسات بیمارستان فوق الذکر بازدید بعمل آمد.
برچسب ها: مانور ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار