فرماندار اردبیل گفت: اگر همراهی مردم و درایت مقام معظم رهبری نبود، خواب‌هایی که دشمنان با صرف هزینه‌های کلان برای نظام دیده بودند امروز تعبیر می‌شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جواد زنجانی افزود: این توسعه شهر به شهر، روستا به روستا و کوچه به کوچه تسری می یابد و مسوولان باید در جهت رسیدن به این هدف تلاش کنند.

وی افزود: یکی از نشانه‌های بارز این تلاش شکستن سد تحریم‌ها در سایه دولت تدبیر و امید است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اگر همراهی مردم و درایت مقام معظم رهبری نبود، خواب‌هایی که دشمنان با صرف هزینه‌های کلان برای نظام دیده بودند امروز تعبیر می‌شد و این امر لزوم آگاهی و همراهی بیشتر ما را گوشزد می‌کند.

زنجانی در ادامه دو ویژگی بارز نظام را جمهوریت و اسلامیت عنوان کرد و گفت: جمهوریت یعنی مردم، برای اسلامیت قیام کردند و براین اساس جمهوریت و اسلامیت باید در کنار یکدیگر باشند.

وی گفت: از این روز ما نیز به عنوان مسوول باید تلاش کنیم تا رسیدگی به مشکلات مردم در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار اردبیل با اشاره به توطئه‌های تروریستی در منطقه اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون رهبری، حضور مردم و خون شهداست که باید قدردان بود و براین اساس در دولت تدبیر و امید ایجاد آرامش و عزت بیشتر برای مردم را در قالب ایجاد شرایط لازم برای بهره برداری مناسب از منابع به منظور آسایش و ساختن آینده‌ای بهتر در دستور کار قرار دهیم./

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، شکستن ، سد ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.