نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران پاسخ یاوه‌گویی استکبار را در 22 بهمن با مشت‌های گره کرده می‌دهد تا دشمن از کرده های خود پشیمان شود.

مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ افزود در روزهای اخیر شاهد سیاست‌های مختلفی از استکبار و آمریکا هستیم که برای ما تازگی ندارد چرا که آنان از ابتدای انقلاب با ما سر ناسازگاری داشته‌اند و ترفندهای مختلف آنان بر ما کارساز نیست.

وی افزود: حضور در این راهپیمایی پاسخی دندان‌شکن به ترفندها و تحریم‌های دشمنان و راهی برای اقتدار همه جانبه دشمنان است و ملت ما استوار و با صلابت‌تر از گذشته در این راهپیمایی عزت‌آفرین شرکت می‌کند.

مقیمی ادامه داد: آمریکا و استکبار بداند جامعه و نظامی که به آرمان‌های مقدس و ارزش‌هایی همچون شهید و شهادت و ولایت مجهز است ترس و هراسی از برنامه‌های مختلف دشمنان ندارد.

نماینده مردم نکا در مجلس بیان داشت: توهین‌های مسئولان آمریکایی نشان دهنده خوی استکباری و شیطانی آنان است و بیانگر این مسئله است که با وجود شعار حقوق بشر آنان حقوق بدون بشر را مد نظر دارند و برای بشریت ارزشی قائل نیستند و این مسئله با عملکردهای آنان در سوریه و کشورهای مختلف جهان نمودار است.

وی یادآور شد: همه مردم ما تجدید میثاق با رهبری و امام(ره) و شهدا در عرصه عمل نشان می‌دهند که همواره پای ارزش‌ها می‌ایستند و استکبار ستیزی خود را بار دیگر به مردم نشان می‌دهند و با فریاد رسا مرگ بر آمریکا را فریاد کرده و با چنگ و دندان از این انقلاب محافظت می‌کنند.

مقیمی گفت: اظهار نظرهای سخیف و تو خالی استکبار، خللی در ادامه راه انقلاب ندارد و مردم  این بار مصمم‌تر از گذشته از انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به یاوه‌گویی‌های اخیر دشمنان و مسئله انرژی هسته‌ای و مذاکرات تیم مذاکره کننده در لوای رهبری و تبعیت از ولایت، یک راهپیمایی معمولی نیست بلکه نشات گرفته از درون ملت بیدار ما و نشانه قدرت ملت، اتحاد و انسجام ملت و تجدید میثاق با امام و رهبری و وفاداری آنان با نظام است./ب
/انتهای پیام
برچسب ها: نماینده ، مردم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.