رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح آخرین تمهیدات و تسهیلات ترافیکی پلیس به مناسبت مراسم راهپیمایی 22 بهمن پرداخت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت ارائه تمهیدات ترافیکی پلیس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 120 ماموریت برای دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس، سازمان آتش نشانی، اورژانس هلال احمر و ... در نظر گرفته شده است و کمیته هماهنگی از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تا انتهای مراسم تشکیل می‌شود.

وی در ادامه افزود: از ساعت 23 دوشنبه 21 بهمن در خیابان آزادی شرق به غرب از ابتدای خیابان شهید برادران عزیزی به سمت غرب و بزرگراه مخصوص غرب به شرق از ابتدای راستگرد مخصوص به آیت‌الله شهیدی به سمت میدان آزادی و بزرگراه جناح شمال به جنوب از خیابان دانش به سمت جنوب و دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوب میدان آزاد به رینگ داخل میدان تردد هرگونه وسایل نقلیه ممنوع می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در مرحله دوم اجرای طرح که از روز سه شنبه 22 بهمن ساعت 6 صبح و تا پایان مراسم و عادی شدن ترافیک ادامه دارد به شرح زیر است:

1- ممنوعیت تردد هرگونه وسایل نقلیه در خیابان آزادی به سمت غرب ابتدا به ساکن از تقاطع یادگار امام آزادی اجرا و سپس در مراحل بعدی به تقاطع توحید آزادی و به تدریج با حضور حجم شرکت کنندگان در راهمپیمایی به سمت شرق ممنوعیت تردد افزایش یافته و در مراحل بعدی به میدان انقلاب تقاطع جهان نما میدان فردوسی و میدان امام حسین گسترش خواهد یافت.

2- در طول جاده مخصوص نیز ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و از دوربرگردان تامین اجتماعی شروع شده و با توجه به افزایش راهپیمایان تا دوربرگردان ارج و درنهایت تهرانسر گسترش خواهد یافت.

3- ممنوعیت تردد در طول بزرگراه یادگار امام در مرحله اول از خیابان تیموری شروع و با توجه به ترافیک و حجم جمعیت به سمت شمال ممنوعیت تردد گسترش یافته و در ادامه از شیخ فضل الله و در صورت نیاز تا بزرگراه حکیم گسترش خواهد یافت.

4- ممنوعیت تردد در بزرگراه شیخ فصل الله نوری از رمپ و لپ های ورودی جناح و نیز رحمانی به سمت جنوب و در طول بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح به سمت شمال اعمال خواهد شد.

سردار رحیمی اظهار داشت: محدودیت‌های توقف ممنوع از ساعت 6 صبح روز سه شنبه 22 بهمن اعمال خواهد شد که در هر دو مسیر رفت و برگشت در معابر مزبور ممنوعیت توقف خواهیم داشت.

1- مسیر خیابان آزادی حدفاصل میدان انقلاب تا میدان آزادی

2- خیابان انقلاب حدفاصل میدان امام حسین تا میدان انقلاب

3- خیابان آیت الله سعیدی حدفاصل می فتح تا م آزادی

4- جاده مخصوص کرج حدفاصل دوربرگردان تامین اجتماعی تا میدان آزادی

5- بزرگراه محمدعلی جناح حدفاصل فلکه دوم صادقیه تا م آزادی

6- طول محمدعلی جناح از میدان صادقیه به سمت جنوب تا میدان آزادی در هر دو مسیر

*تعطیلی ترمینال مسافربری غرب

سردار رحیمی افزود: با توجه به مراسم یوم‌الله 22 بهمن از ساعت 21 روز دوشنبه ترمینال مسافربری غرب در میدان آزادی تا پایان مراسم تعطیل خواهد بود و اتوبوس‌هایی که از شهرستان‌های غرب کشور به مقصد تهران اقدام به جابه جایی مسافران می کنند با استفاده از مسیر کمربندی آزادگان به سمت ترمینال جنوب هدایت خواهند شد.

وی در ادامه عنوان کرد: کارکنان و ساکنانی که در محدوده فرودگاه مهرآباد هستند و جهت تردد به سطح شهر را دارند می‌‍توانند با استفاده از بزرگراه شیخ فضل الله نوری اتوبان تهران کرج پل ورودی شهرک اکباتان بزرگراه ستاری جاده مخصوص کرج بلوار فرودگاه تردد کنند و رانندگانی که قصد سفر به کرج را دارند می‌تواند از طریق اتوبان تهران کرج و یا جاده قدیم کرج تردد نمایند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در کلیه معابر دارای محدودیت ترافیکی تردد و ورود موتورسیکلت سواران از حرکت خلاف جهت ممنوع بوده است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ترافیک ، راهپیمایی ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خبرنگار
۱۴:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
شرکت مترو نیز رایگان است نه باز است
Iran (Islamic Republic of)
شاتینا
۱۳:۴۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
همــــــــــــــــــــــــه می آییـــــــــــــــــــــــــم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
ساعت شروع راهپیماییی کی هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
مترو ها چی؟ متروها رایگانه؟ مترو آزادی و اینا بستس؟
آخرین اخبار