دشتستان/

اهدای 267 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از اهدای 267 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حیدر عزیزنژاد شامگاه شنبه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی آبپخش اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و روز به روز شاهد بهبود خدمات این نهاد هستیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهزیستی مورد توجه و تاکید مسئولان بهزیستی قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بهزیستی استان در راستای مسکن‌دار کردن مددجویان این نهاد نهایت توان خود را به کار گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

عزیزنژاد از اهدای 267 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای کمک به مددجویان بهزیستی از ابتدای سال جاری تاکنون 267 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش واگذار شده است.

وی اضافه کرد: تعداد 188 واحد مسکونی از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه تحویل مددجویان شده و به مناسبت دهه مبارک فجر نیز 79 واحد در شهر عالی‌شهر به مددجویان عزیز واگذار شده است.

این مسئول افزود: این واحدها با کمک خیرین و با کمک هزینه بلاعوض 40 میلیون ریالی بهزیستی ساخته شده و به مددجویان واگذار شده است.

امام جمعه آبپخش نیز اظهار داشت: اسلام همواره بر لزوم حمایت از اقشار ضعیف و مستمند جامعه تاکید دارد.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی افزود: بهزیستی و کمیته امداد خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کنند و موجبات رضایت اقشار مستضعف را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: دشتستان ، بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.