نفر نخست وزن 125 کیلوگرم مسابقات جام جهان پهلوان تختی گفت : برای من قهرمانی جلوی چشم هزاران تماشاگر ایرانی از دو مدال طلایی که در آسیا گرفتم دلچسب‌تر بود.

پرویز هادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تاکنون 2 بار و در سال های 2012 و 2013 در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسیدم اما هیچکدام از این مدال‌ها برای من شیرین تر و دلچسبت‌تر از قهرمانی که در رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی امسال به دست آوردم نبود چراکه این موفقیت جلوی چشم علاقمندان به کشتی در کشورم رخ داد.

وی با بیان این که تماشاگران سرمایه های ورزش هستند ادامه داد: حضور هزاران تماشاگر در سالن شهدای هفتم تیر بار دیگر نشان داد کشتی ورزش اول ایران است و امیدورام با مدال طلای مسابقات جام تختی تا اندازه دل این عزیزان را شاد کرده باشم.

هادی در پاسخ به این سوال که با چه هدفی در جام تختی کشتی گرفت اظهار داشت: خوب تمرینات بسیار خوبی را در چند ماه گذشته پیشت سر گذاشتم و برای آنکه بتوانم بار دیگر نفر اول وزن 125 کیلو‌گرم شوم باید از یک جا شروع می کردم به همین منظور با قدرت در جام تختی حاضر شدم تا در جمع مدعیان پوشیده دوبنده تیم ملی قرار بگیرم.

دارنده 2 مدال طلا در آسیا تصریح کرد: در مسابقات جام تختی با توجه به استقبال تیم های خارجی از این رقابت‌ها برای رسیدن به فینال کار آسانی نداشتم به هر حال سایر رقبا هم آمادگی خوبی داشتند اما به لطف خدا و تلاشی که داشتم توانستم با شکست همه آنها به دیدار نهایی برسم.

هادی اضافه کرد: دولت شعبان بای قزاق که توانسته بود دو نفر از دوستان خوبم یعنی کمیل قاسمی و آذرشکیب را شکست دهد به فینال وزن 125 کیلو گرم رسید که خوشبختانه توانسته انتقام بچه‌ها را با پیروزی 9 بر 4 از او بگیرم.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جام تختی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار