مربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل گفت:در وزن 74 کیلوگرم کشتی گیر بلاروس ما به هیچ عنوان در حد واندازه های خودش ظاهر نشد و با کم کاری او نتیجه تیمی را واگذار کردیم.

مصطفی علیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:برای دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ثامن الحجج سبزوار برنامه ریزی لازم را انجام داده بودیم و طبق پیش بینی هایی که در ذهن داشتیم به راحتی می توانستیم به فینال رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد برسیم.

وی تصریح کرد:متاسفانه کم کاری دو کشتی گیر ما به خصوص علی شعبان اف روس که برای او یک پیرزوی صد در صد را کنار گذاشته بودیم باعث شد تمام معاملات به هم بریزد و در نهایت نتیجه تیمی را واگذار کنیم.

علیزاده با اساره به ضعف داوری کرد:در کشتی وزن 74 کیلوگرم پای آزادکار تیم ثامن بیرون رفت  وداروان این موضوع را ندیدند به اعتقاد من داوری مشکل داشت وگرنه در این وزن ما می توانستیم به برتری برسیم.

مربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل خاطرنشان کرد:با اعضای کادر فنی جلسه ای را تکشیل خواهیم داد تا برای دیدار ردده بندی مقابل گاز مازندران آماده شویم.

در دیدارمریحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تیم خونه به خونه بابل با نتیجه 4 بر 3 نتیجه را مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار وگذار کرد وبه دیدار رده بندی رسید که در این مرحله باید عصر امروز مقابل گاز مازندران قرار بگیرد.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است (اسامی تیم ثامن سبزوار در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: یونس سرمستی 2 – مهران رضا زاده 4
60 کیلوگرم: بخان گوی گریف 10 – بهنام احسان پور 3
66 کیلوگرم: ماگومد قربان علی اف 7 - محمد نادری 4
74 کیلوگرم: رضا افضلی 7 - علی شعبان اف
84 کیلوگرم: احسان امینی 3 - میثم مصطفی جوکار 7
96 کیلوگرم: عرفان امیری 6 – جعفر دلیری
120 کیلوگرم: پرویز هادی 3 - طاها آکگول 5

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار