"چاک هیگل" وزیر دفاع آمریکا ضمن اعلام اینکه باراک اوباما، "رابرت وورک" را به عنوان معاون وزیر دفاع منصوب کرده است، گفت که پاسخی برای بی اخلاقی‌های به وجود آمده در ارتش را ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد  که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، "رابرت وورک" را به عنوان معاون وزیر دفاع  منصوب کرده است.

 "اشتون کارتر" در دسامبر سال گذشته میلادی استعفا داد. رابرت وورک یک تفنگذار بازنشسته و در حال حاضر مدیر اجرایی مرکز امنیت جدید آمریکا، است.

چاک هیگل ، وزیر دفاع آمریکا، با تعهد به کاهش دادن از رخدادهای شرم آور در ارتش آمریکا گفت که پاسخی در رابطه با اشتباهات غیر اخلاقی در ارتش ندارد.

وی در کنفرانسی خبری ادعا کرد:با وجود گزارش‌های روزافزون  سوء استفاده ژنرال‌ها و دریاسالارها از سمت‌هایشان و مواجهه با مجموعه‌ای از اتهامات درباره رفتارهای غیراخلاقی، شخصیت اخلاقی ارتش آمریکا همچنان مستحکم است.

نیروی هوایی و دریایی آمریکا در چند هفته گذشته افشا کردند که تعدادی از مقام‌ها و دریانوردان که در عملیات‌های اتمی شرکت داشتند، در آزمون‌ها گرفته شده تقلب کرده‌اند. نیروی هوایی همچنین پیگیر تحقیقاتی درباره استفاده از مواد مخدر، تجاوز و پرونده‌های آزار و اذیت است.

هیگل همچنین گفت: صلاحیت و شخصیت از هم جدا نیستند وبه یکدیگر گره خورده‌اند. فرهنگ مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی باید در کل نیروها با هر درجه و سمتی،  وجود داشته باشد.من از تمامی جنبه‌های این مشکل اطلاع ندارم. فکر می‌کنم ما باید بفهمیم که آیا این یک مشکل عمیق و گسترده است یا خیر؟ اگر این طور باشد عمق این مشکل چقدر است؟ چطور به وجود آمده؟ آیا به این خاطر است که 12 سال تمرکز خودمان را به دو جنگ بسیار بزرگ معطوف کرده‌ایم و از دیگر مسائل غافل مانده‌ایم؟ نمی‌دانم. باید به پاسخ این سوالات پی ببریم. من بزودی یکی از ژنرال‌های ارشد خود را برای هماهنگی برنامه‌های سرویس‌های ارتش در راستای حل مشکل لغزش‌های اخلاقی منصوب خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار