پس از پیگیریهای مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری طی نامه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری کلیه مشکلات این فدراسیون مرتفع گردید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری: طی جلسات برگزار شده در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI مورخ 13 ژانویه و اول فوریه 2014 مصادف با یازدهم و دوازدهم بهمن ماه انتخابات این فدراسیون را به رسمیت شناخت و از همکاری فدراسیون دوچرخه سواری قدردانی نمود.
 
در متن این نامه آمده است:
 
در جلسه هیات مدیره که در تاریخ یازدهم و دوازدهم بهمن ماه برگزار شد، در بخش مربوط به فدراسیونها، اطلاعات در خصوص وضعیت فعلی فدراسیون شما ارائه شد تا تصمیم گیری صورت گیرد.
 
اعضاء در جریان این موضوع قرار گرفتند که وکیل شما و فدراسیون تان به ما اطلاع داده اند که روند مطابق سازی اساسنامه فدراسیون (با قوانین UCI ) طی شده و طبق آن رئیس فدراسیون نیز در انتخابات مشخص شده است.
 
علاوه بر این، با توجه به مدارکی که دریافت کرده ایم، به نظر می رسد که فدراسیون شما اکنون مطابق قوانین است و ما میتوانیم انتخابات آقای خسرو قمری را به رسمیت بشناسیم. کنفدراسیون آسیا هم در جریان این تصمیم گیری قرار داده شده است.
 
بنا بر این مفتخریم به شما اعلام نمائیم و تصدیق نمائیم که انتخابات 24 آگوست آن فدراسیون را به رسمیت می شناسیم و از شما بابت همکاری تان که منجر به رسیدن به نتیجه و حاصل مثبت در این خصوص شد، قدر دانی نمائیم.
 
مشتاقانه آماده ادامه همکاری با فدراسیون شما و با اعضای منتخب آن هستیم و توجه خود را صرف توسعه و پیشرفت ورزشکاران شما و نتایج و دستاوردهای شان خواهیم کرد.
 
ارادتمند  
برایان کوکسن
رئیس UCI



انتهاي پيام/

برچسب ها: فدراسیون ، نامه ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار