خسرو قمری در پایان مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: رشته دوچرخه سواری با توجه به سیاست وزارت ورزش و جوانان، توسعه این ورزش را در سطح همگانی در اولویت کار خود قرار می دهد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به سئوال کمک وزارت ورزش و بخش های همگانی و قهرمانی خاطر نشان کرد: سیاست وزریر ورزش است که رشته دوچرخه سواری در بخش همگانی توسعه یابد و ما نیز با کمک وزیر ورزش ، همگانی کردن دوچرخه سواری را در اولویت کار خود قرار می دهیم.
 
وی افزود : در سال جاری ما توانستیم به مناسبت های گوناگون همایش هایی را در سراسر کشور بر گزار کنیم و در سال 1393 نیز این فعالیت ها گسترش بیشتری خواهد یافت و اگر این تفاهم نامه در سال آینده اجرایی شود برنامه ی همگانی کردن دوچرخه سواری را به هئیت ها خواهیم داد تا همکاریها با تمام استانها انجام شود.

قمری در خصوص کمک وزارت ورزش و جوانان به بخش قهرمانی این رشته تصریح کرد: با توجه به بوجه و تکمیل تخصیص اعتبار اداره تجهیز و توسعه ی اماکن ورزشی، پیست های استانداردی را احداث خواهیم کرد و ایجاد زیر ساخت های استاندارد ورزشی یکی دیگر از اولویت این فدراسیون خواهد بود.

وی در پایان گفت: فدراسیون دوچرخه سواری در حال انجام پیگیری های لازم جهت احداث پیست سر پوشیده چوبی استاندارد در شهر ساری استان مازندران است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار