مشاور استاندار کرمان گفت: مردم ولایتمدار با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، جواد کمالی دیروز پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان با گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر ، یادآور شد: در دوران رژیم ستمشاهی ، ارتش ایران با دخالت مستقیم 60 هزار مستشار آمریکایی اداره می شد ، به طوریکه حتی شاه هم دخالت هیچگونه تصمیم گیری در امور کشور و ارتش را نداشت.

وی به قیام حضرت امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت اشاره و خاطرنشان کرد: این قیام سبب شد موج بزرگ و درخشانی در مردم ایجاد و سرانجام به پیروزی انقلاب منجر شود.

کمالی با تأکید بر اینکه ملت ایران با همه وجود از اسلام و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کند ، تصریح کرد: اکنون 35 سال است که مردم ایران در برابر دسیسه های دشمنان مقاومت کرده اند و هر روز بر این صلابت و ایستادگی افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای عربی خود را به طاغوت پیوند زده اند ،یادآور شد: ملت ایران همیشه با عزت ، در مقابل طاغوت زمان یعنی آمریکای جنایتکار ایستاده است و هیچگاه به ریسمان غیر خدا چنگ نمی زند.

کمالی ، کسب رتبه های برتر علمی ، فضایی ، سایبری واختراعات ایران را نشان دهنده ی مقاومت این ملت در برابر کفار دانست./


برچسب ها: ملت ، اسلام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.