نفر نخست وزن 70 کیلو گرم مسابقات جام تختی گفت:امیدورام همانطور که کادرفنی از قبل اعلام کرده بود از نفرات برتر جام تختی برای حضور در مسابقات مهم پیش رو استفاده کنند.

مصطفی حسین خانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:یک سال پیش به دلیل مشکلاتی که داشتم از سطح اول کشتی دور شده بودم و این موضوع برای خودم و خانواده ام خیلی سخت بود.

وی ادامه داد:از چند ماه پیش تمریناتم را برای بازگشت دوباره به میادین آغاز کردم که خوشبختانه و به لطف خدا در جام تختی با کسب عنوان قهرمانی مزد تلاش هایم را گرفتم .

حسین خانی تصریح کرد:البته برای من قهرمانی در جام تختی کافی نیست من به دوبنده تیم ملی در مسابقات جام جهانی،قهرمانی آسیا و میادین مهم تر فکر می کنم  که امیدورام همان طور که کادر فنی پیش از آغاز مسابقات جام تختی اعلام کرده بود برخی از ملی پوشان رقابتهای مهم آتی از دل رقابتهای جام تختی انتخاب خواهند شد من نیز توانسته باشم با کشتی های خود رضایت حوزه فنی تیم ملی را به دست آورده باشم.

وی در خصوص اوزان جدید کشتی نیز اظهار داشت:به هرحال من برای کشتی گرفتن  در وزن 66 کیلو گرم باید وزن زیادی کم می کردم و در 74 کیلو نیز سبک بودم به همین دلیل اوزان جدید خیلی به سودم بود چرا که بدون مشکلی در وزن 70 کیلو گرم کشتی خواهم گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جام تختی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار