کشتی گیر آزاد کار سنگین وزن کشورمان گفت:در گذشته خیلی برای حریفانم کری می خواهندم اما از این پس قصد دارم به جای صحبت توانایی هایم را روی تشک مسابقه ثابت کنم.

سید محمد رضا آذرشکیب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:یکی از مسائلی که باعث شد حضور در مسابقات جهانی و سابر رقابتهای مهم را از دست بدهم پرداختن بیش از حد به حواشی بود اما هم اکنون تصمیم گرفتم به جای صحبت کردن بیشتر شایستگی خود را روی تشک به همه ثابت کنم.

وی با اشاره به جام جهان پهلوان تصریح کرد:تا چند روز آینده رقابتهای جام تختی در کشورمان برگزار می شود که به نظر می رسد با توجه به اعلام آمادگی بیش از 15 کشور ،این مسابقات سطح بالایی به لحاظ فنی داشته باشد.

آذر شکیب درباره وضعیت خود برای حضور در این مسابقات اظهار داشت:در مسابقات قهرمانی کشور از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم اما خوشبختانه هم اکنون مشکل چندانی ندارم و برای حضور پرقدرت و کسب موفقیت در رقابتهای جام جهان پهلوان تختی آماده هستم.

وی اضافه کرد:به لحاظ فنی نیز با تمریناتی که در اردوی تیم ملی پشت سرگذاشتم شرایط نسبتا مطلوبی دارم و سعی خواهم داشت در ابن مدت بیشتر روی نقاط ضعفم کار کنم تا در این رقابت ها نتیجه لازم را کسب کنم.

آذرشکیب خاطرنشان کرد:قصد کری خواندن ندارم اما از این که کمیل قاسمی ملی پوش ایران در رقابتهای المپیک و جهانی نیز در مسابقات جام جهان پهلوان تختی کشتی می گیرد خیلی خوشحالم چرا که قصد دارم با مبارزات مقتدرانه مقابل مدعیان سنگین وزن توانمندی خود را همچون چند ماه گذشته ثابت کنم تا شاید اعتماد کادر فنی تیم ملی به من جلب شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، جام تختی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار