در پایان رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جايزه بزرگ فيلا که امروز(سوم آذرماه) در شهر باكو پایتخت آذربایجان برگزار شد محمد رضا آذر شکیب نماینده وزن 120 کیلو گرم کشورمان به مدال برنز رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در وزن 120 كيلوگرم محمدرضا آذرشكيب پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 3 بر 2 از سد پرويز هادي ديگر نماينده كشورمان گذشت. وي در دور بعد مقابل علي عيسي‌يف از آذربايجان با نتيجه 4 بر 3 شكست خورد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. نایب قهرمان جوانان جهان برای کسب مدال برنز مقابل يرژان دويسن بيكوف از قزاقستان با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید و سوم شد.

پرويز هادي نيز در همین وزن با توجه به شكست آذرشكيب، مقابل عیسی یف از دور رقابت ها كنار رفت. در این وزن الکساندر خوتسیانویسکی از اوکراین با برتری مقابل علی عیسی اف از آذربایجان قهرمان شد.

همچنين در وزن 96 كيلوگرم محمد حسين محمديان در دور اول به مصاف ختاگ گازيموف كشتي گير مطرح آذربايجاني رفت كه در پايان با نتيجه 8 بر صفر مغلوب اين حريف شد. وي با توجه به حضور گازيموف در ديدار فينال، به گروه بازنده‌ها رفت و در اين گروه علي بونچوگلو از تركيه را 9 بر 2 شكست داد، اما در دیدار رده بندی مقابل پاولو اولنيك از اوكراين با نتیجه 3 بر 8 شکست خورد و به مقام پنجم رسید.. در این وزن ختاگ گازیموف نفر سوم المپیک لندن با پیروزی مقابل شریف شریف دارنده مدال طلای این رقابت ها به مقام قهرمانی رسید.

 انتهای پیام/

 

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جایزه بزرگ ، فیلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار