نهمین نشست شورای راهبری ISC امروز برگزار می‌شود و در این نشست اسامی کشور‌ها متقاضی برای ثبت و نمایه سازی مقالات در ISC مشخص می‌شود.

جعفر مهراد سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و دبیر شورای راهبری ISC در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: نهمین نشست شورای راهبری ISC در روز شنبه 92/11/19 ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر در دفتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نایب رئیس شورای راهبری ISC تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این نشست که از اعضای شورای راهبری دعوت به عمل آمده، نشریات فارسی، عربی و انگلیسی دارای ضریب تاثیر ارائه و پس از تصویب به دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و فناوری جهت اجرا ابلاغ خواهد شد و دستور کار دوم به رصد علم ایران در ISC، ISI و اسکوپوس ارتباط دارد. چنانچه افزون بر آن، پروژه ساختمان ISC که زمین آن را شهرداری شیراز به متراژ ده هزار متر مربع اهدا خواهد کرد به شورای راهبری ارائه و مصوبه مربوطه اخذ خواهد شد.

مهراد در ادامه اظهار داشت: همچنین در دستور کار دیگر، اسامی کشور‌های متقاضی ثبت و نمایه سازی مجلات علمی در ISC ارائه خواهد شد. به علاوه، ایجاد Data Center برای ISC نیز از پیشنهادات دیگر است.

چنانچه آخرین دستور کار شورای راهبری ISC با نتایج رتبه بندی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و سیاستگذاری جهت اجرای رتبه بندی دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی برای نخستین بار مرتب می‌باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار