مدير عامل شركت مهندسي آب و فاضلاب کشور از ساخت111 مجتمع جمع آوري بهداشتي فاضلاب در مناطق روستايي خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، حميدرضا جانباز كه به منظور بررسي وضع تامين آب در مناطق برفگير شمال كشور  به اين مناطق سفر كرده است،‌ اظهار داشت:‌ پس از بارش بي سابقه برف و قطعي برق و در پي آن قطعي آب، بيش از 15 هزار بطري آب ميان مردم غرب مازندران توزيع شد و 32 هزار بطري آب ديگر نيز از استان هاي معين به اين مناطق ارسال شده است.

وي با قدرداني از تلاش افرادي که از ابتداي آغاز بارش برف سنگين، براي رفع مشکلات پيش آمده در مناطق برفگير حضور يافته اند ، گفت : با تلاش هاي شبانه روزي،‌ مشکلات کم کم در حال برطرف شدن است.

جانباز سپس با اشاره به تصفيه خانه آب رامسر گفت: اين طرح تصفيه خانه را در سال 93 اجرايي خواهيم کرد و هزينه آن از محل اعتبار متمرکز پرداخت خواهد شد.

مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب همچنين با اشاره به شاخص 77.4 درصدي بهره مندي جمعيت روستايي کشور از شبكه آب شرب سالم و بهداشتي افزود: متاسفانه شاخص بهره مندي آب روستايي در مازندران 68 درصد و پايين تر از ميانگين کشوري است و تلاش خواهيم کرد تا اين شاخص را ارتقا دهيم.

وي شاخص بهره مندي جمعيت روستايي کشور از خدمات جمع آوري بهداشتي فاضلاب را پنج درصد اعلام کرد و گفت: در بحث فاضلاب روستايي کار زيادي صورت نگرفته اما در حال حاضر ساخت  111 مجتمع فاضلاب روستايي در دست اجراست که 58 روستا از اعتبار بانک توسعه اسلامي برخوردار خواهد شد.
برچسب ها: فاضلاب ، آب ، جمع آوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار