فیلم‌های آینده سینمای جهان؛

گودزیلا (2014)

داستان گودزیلا توضیح زیادی ندارد جز این که یک داستان از پیش باخته است.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ چند سال پیش شبکه سه طنزی پخش می‌کرد که مهران غفوریان ساخته بود چهار برادر بودند به نام‌های هژیر به نظرم. یکی از برادرها یک دوست فیلم بینی داشت که شغلش فیلم دیدن بود و مدام برایش تعریف می‌کرد فیلم "گیدورا علیه گودزیلا" را دیده؟ بعد می‌گفت "گودزیلا ناراحت می‌شود را دیده؟ و تا آخر. یادتان می‌آید؟ خب فیلم بد ماه امروز معرفی گودزیلاست. البته یک فیلم افتضاح هم داریم که بعد از گودزیلا معرفی می‌شود ولی فعلا برویم سراغ همین یکی.
 
کارگردان کرت ادوارد کیست؟ فیلمی ساخت در سال 2010 به نام هیولاها که البته شانس دیدنش را نداشتم. کسی هم صدایش را زیاد در نیاورد، ولی گویا فیلم کم هزینه علمی- تخیلی‌ای بوده که انگار در گیشه خوب فروش کرده و کارگردان خلاق کار را یک‌شبه تبدیل کرده به آدمی که می‌شود به او اعتماد کرد. کارگردانی که تا قبلش چند فیلم کوتاه ساخته بود و برای مطرح شدن خودش ابتدا راه سینمای مستقل را در پیش گرفته. البته بعید هم نیست این طور کارگردان‌ها کاری بکنند که دیگران از عهده‌اش برنمی‌آیند. این را از همین بازیگران تقریبا ناآشنای فیلم گودزیلا می‌‌شود حدس زد. یعنی این که نگاه کارگردان به طور کل چیست. لازم به ذکر است که ادوارد بیشترین تجربیاتش را حاصل جلوه‌های ویژه‌اش روی فیلم‌های دیگر می‌داند. البته فیلم نامه نویس کار هم در این میان مهم است. مکس پورنستین فیلم نامه نویس نهایی کار است.  
 
او پیش از فیلم نامه‌های آثار ضعیفی چون فرزند هفتم و شمشیر قورت بده و مرد ترکه‌ای را نوشته. البته گویا داستان اصلی داستان اصلی؟ گودزیلا مگر داستان اصلی هم دارد اصلا مال کسی است به نام دیوید کالاهام که قبلا در نگارش فیلم نامه گوشت‌های دم توپ به برادر استالونه کمک شایانی کرده و قدرت فیلم نامه نویسی‌اش را در هر خط از متنش می‌تواند ببیند. یادتان است چند سال پیش هالیوود نسخه بسیار بدی از گودزیلا ساخت که ژان رنو هم در آن بازی می‌کرد؟ تجربه منفی این کار را می‌توانید با این فیلم فراموش کنید، شاید هم تجربه به شکل بدتری نمود بیرونی پیدا کند.
 
داستان:   
داستان گودزیلا توضیح زیادی ندارد جز این که یک داستان از پیش باخته است. چه طور؟ گوش کنید: موجود غول پیکر رادیواکتیو شده‌ای به نام گودزیلا از راه می‌رسد تا بشریت را نابود کند.

منبع: مجله فیلم نگار
/


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۷ تير ۱۳۹۳
آفرین به شما که انقد خوبین
آخرین اخبار