وزیر بهداشت:

جای تاسف است که یک درصد "بودجه" به جای "وزارت بهداشت" به بیمه‌ها پرداخت شد

مدیری که در کشور پاسخگوی مردم و قانون گذاری است اما بودجه در اختیار ندارد در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و جای تاسف است که یک درصد بودجه به جای وزارت بهداشت به بیمه‌ها پرداخت شد.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص اختصاص یک درصد مالیات ارزش افزوده به بیمه سلامت ایرانیان و سرمایه بیشتر روی حوزه درمان اظهار داشت: عالم سیاست است و ما آشنا با این حوزه نیستیم اما حدود ۵ ماه است که مشکلات بهداشت و درمان را در مجلس مطرح نموده‌ایم. 

وی گفت: پرستاران ۲۲ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و بسیاری از پزشکان بدون دریافت حقوق و اضافه کار مشغول به کار هستند. 

وی در ادامه اظهار کرد: بدون دریافت حقوق هیچ مدیر و ارگانی نمی‌تواند فعالیت کند پس با وزارت بهداشت شوخی نکنید و آن را جدی بگیرد. 

وی در خصوص اختصاص بودجه به بیمه‌ها و اینکه بهتر نیست بیمه‌ها زیر نظر وزارت بهداشت باشند گفت: مدیری که در کشور پاسخگوی مردم و قانون گذاری است اما بودجه در اختیار ندارد در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و جای تاسف است که یک درصد بودجه به جای وزارت بهداشت به بیمه‌ها پرداخت شد. 

وی در پایان گفت: اگر سه هزار میلیارد در اختیار ما بود زیر ساخت بهداشت کشور را یکپارچه می‌کردیم، هشت و نیم میلیون حاشیه نشین را سرو سامان می‌دادیم و نیروهای پزشکی را ماندگار می‌کردیم. 

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار