استاندار قم گفت: در دیدار با مراجع عظام تقلید، تسریع در طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات سازمان‌ها و نهادها و مشکل معیشتی مردم از جمله خواسته‌ آنان بود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش، استاندار قم که در جلسه شورای اداری قم با حضور وزیر کشور سخن می‌گفت، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ایستادن در مقابل نظام شاهنشاهی، اسلام را احیاء کرد و مردم را از یوغ استعمار شاهنشاهی نشان داد.

استاندار قم افزود: در سه دهه گذشته ملت ایران به ابرقدرت‌ها نشان دادند که به آرمان‌های اسلام و انقلاب وفادار هستند و وابستگی به آن‌ها را نفی می‌کنند و اکنون نیز با رهبری خلف صالح امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های ایشان ایستاده است.

حجت الاسلام صالحی منش خاطرنشان کرد: همواره قدردان نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هستیم و امواج طوفانی انقلاب، مرزهای انقلاب اسلامی را در نوردیده و به الگوی خیزش در سراسر عالم تبدیل شده و غریو استقلال و آزادی را در سراسر جهان طنین انداز کرده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای این مسئولیت، به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم و ایشان ضمن گوشزد کردن سنگینی مسئولیت استانداری قم، توصیه کردند که فتنه گران از استانداری قم به دور باشند و همچنین مسئولان استان را به همدلی توصیه کردند.

استاندار قم افزود: دیدار با مراجع عظام تقلید و آیات عظام گام بعدی این جانب بود که عمده آنان خواستار تسریع در طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات سازمان‌ها و نهادها و مشکل معیشتی مردم شدند و همچنین دیدارهایی نیز با دیگر علمای قم صورت گرفت.

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به دیدارهای خود با آیت الله مصباح یزدی، آیت الله حسینی بوشهری، نمایندگان مجلس به ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دیدارهای متعددی با افراد تاثیرگذار صورت گرفت و به طور کلی و عام با همه مدیران کل استان قم و مسئولان سپاه و نیروی انتظامی و دانشگاه‌های استان صورت گرفت که در این دیدارها به اطلاعات وسیعی درباره مشکلات استان دست یافتیم.

نماینده عالی دولت در استان قم تاکید کرد: با همدلی پدید آمده در استان، امید است که بتوانیم خدمت رسانی در استان را با عنایت امام زمان(عج) و کریمه اهل بیت(س) صورت دهیم و مقدم وزیر کشور را نیز در ایام مبارک دهه فجر، گرامی می‌داریم تا قدم خیر و مبارکی برای استان قم برداشته شود./ش/ن
برچسب ها: قم ، استاندار ، تاکید ، مراجع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.