کارگردانی که با ساخت فیلم نه چندان مناسب خود فاجعه ای دیگر را برای جشنواره فیلم فجر رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در حالی ششمین روز از جشنواره فیلم فجر به پایان رسید که اولین نمایش آن به فیلم "مهمان داریم"  "محمد مهدی عسگرپور" اختصاص داشت، فیلمی که با پرداخت به موضوع خانواده شهدا به گفته تهیه‌کننده آن تحفه‌ای برای کسانی است که خدا و معاد را قبول ندارند.

"مهدی پاکدل" که برای اولین بار کارگردانی  را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر تجربه کرده است برای تماشای فیلم خود به همراه همسرش به برج میلاد آمد تا از نگاه یک فیلم ساز راه جدیدی را طی کند.

6 روز از جشنواره گذشته اما هنوز از دبیر جشنواره خبری نیست و تنها روابط عمومی این دوره با مدت زمان کوتاه در کاخ جشنواره ظاهر می‌شود.

اما سومین اثر روز ششم جشنواره فیلم فجر فیلم "پنجاه قدم نا آخر" ساخته کیومرث پور احمد بود که تماشاگران به ساخت چنین فیلم فاجعه‌انگیزی معترض بودند و با تشویق‌های مکرر خود به نوعی اعتراض خود را مطرح می کردند، اما داستان باز هم ادامه داشت و زمانی که نشست این فیلم برگزار شد کارگردان فیلم به خندیدن تماشاگران به برخی از این صحنه های فیلم معترض بود و  اهالی رسانه تنها به این نکته بسنده کردند که این فیلم فضای فاجعه آوری دارد و "پور احمد" در پاسخ به آنها نیز این چنین گفت: من تلاشم را کرده‌ام و فیلم همین است و کاری هم نمی‌شود کرد.

با صادر شدن کارت‌های جشنواره خبرنگارانی که بدون کارت مانده بودند بالاخره در روزهای پایانی برگزاری، کارت‌دار شدند تا به نوعی با خیال راحت از جشنواره و فیلم های آن  لذت ببرند!

انتهای پیام/ اس

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، حواشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار