عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، شهدای فتنه را سند جنایت فتنه‌گران دانست و گفت: خون این شهدا باعث می‌شود سران فتنه روی آسایش و آرامش را در دنیا و آخرت نبینند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، «سیدعلیرضا ستاری» در روز عاشورای سال 1388 توسط فتنه‌گران، به قصد کشت، مورد شکنجه شدید قرار گرفت و مضروب شد و به مقام «جانبازی 70 درصد» نائل شد.

وی پس از 4 سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت در سن 31 سالگی به شهادت رسید؛ در حالی که یک دختر و یک پسر خردسال از وی برجا مانده است.

این مهندس عمران به عنوان امدادگر هلال احمر، وارد صحنه درگیری‌ها شده بود تا به مجروحان حوادث، به‌صورت میدانی کمک کند.

در همین زمینه محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شهادت «سید علیرضا ستاری» به دست فتنه‌گران را شاهد زنده‌ای از ظلم و ستم جریان فتنه علیه انقلاب و مردم دانست و اظهار داشت: شهدای فتنه سند تاریخ‌‌اند و خون این شهدا دامن فتنه‌گران را می‌گیرد.

سلیمانی تاکید کرد: خون این شهدا باعث می‌شود سران فتنه روی آسایش و آرامش را در این دنیا و آخرت نبینند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری شهدای سال 88 را ادامه‌دهنده راه امام، انقلاب و سربلندی ملت ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران نشان دادند در برابر این فتنه‌ها در صحنه‌اند و فتنه رفتنی است، لذا آنچه می‌ماند خون شهداست که ریشه انقلاب را آبیاری می‌کند.

وی ضمن تسلیت به خانواده این شهید و آرزوی صبر برای آنها، در خصوص بیانیه مجمع روحانیون که خواستار همدلی با سران فتنه شده بودند، عنوان کرد: همدلی با قاتلان معنا ندارد چراکه آنها به دل رهبری و ملت خون کردند و در مسیر براندازی گام برداشتند.

سلیمانی افزود: کسانی که بر طبل فتنه‌ می‌کوبند همکاران فتنه‌گران هستند و انتظاری جز حمایت از سران فتنه هم از آنها نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فتنه‌گران مسیری را طی می‌کنند که خودشان را از این اتهام نجات دهند لذا تکلیف فتنه‌گران نزد مردم مشخص است و مردم در 9 دی نیز خواستار اشد مجازات و اعدام برای سران فتنه بودند اما رافت اسلامی باعث شده برخورد آنچنانی با آنها صورت نگیرد.


برچسب ها: شهدای ، فتنه ، جنایات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.